بالماسکه 46-47-48
 
 
 
kyumin land

بالماسکه 46-47-48

نویسنده : Ma_Mi | تاریخ : 23:36 - یک شنبه 22 شهريور 1394برچسب:,

سلامممم


بازم من پیدام شد

چقد من اینروزا زیاد پیدام میشه این دورو بر... خخخخخ

چشم نخورم یوخ

بگذریم.. هنوز وقت نکردم نظراتتونو جواب بدم.  ایشالا فردا همه رو جواب میدم..

الان تا بیهوش شدنم چیزی نمونده

خلاصه اینکه خیلی مخلصیم..

قوروبون همگی.. شب خوش



ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

sarah
ساعت16:32---24 شهريور 1394
واااااااااااای
خیلی باحال بود
ترکوندی
سه تا پارت
جییییییییییغ
کیو ایز گوگولییییییی
عالی بود
مرسی عخشممممممممم
پاسخ: (شکلک نیق) مامی رو دست کم گرفته بودینااااا... فوشحم ازاده خواستی فحش بده.. راحت باش ... قابلی نداشت... فدا مدا جوجه


sara
ساعت15:53---24 شهريور 1394
خخخخ نمیای ولی میای دس پرمیای.سلام مرسی خسته نباشی خیلی خوب بود ممنون
پاسخ: خخخخ نکته خوبی بود دیگه خودم داشتم خجالت میکشم... خخخخخخخ خواهش میشه..و موتوشششششششششکرم


dori
ساعت9:19---24 شهريور 1394
oho che kyuminesh hote ....baba mami joon fekre zob shodan otaghe maro ham az in hararat bokon
پاسخ: فوقققق هااااااااته.. اثن بشکه نفته... کبریت بزن فنا شیم.. والا . من مخم ذوب شده از دست اینا هیچ فکری نمیتونم بکنم... شرمنده ^_^


bita
ساعت8:03---24 شهريور 1394
اخ جون 3 تا با هم.ممنونننن
پاسخ: *_* نوش جوونت خواهشششششششش


saye
ساعت3:37---24 شهريور 1394
کیو منحرف و مینی شیطون دوس دارم خخخخخ
مرسییی
پاسخ: منم تورودوست دارم فدااااااااااااااااتتتتتتتتتت


زهرا س
ساعت23:28---23 شهريور 1394
اوه کیو چه منحرف شده
ممنون به خاطر اپ پشت سر هم
پاسخ: نه که ما اثن منحرف نیستیم... خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ فدات عشقم قابلی نداشت


ChoiHoney
ساعت15:20---23 شهريور 1394
وایییییی خدا این قسمت خیلی خوب بود!!!

مامی حالا خوبه ما جوجه های خودتیم!! اگه جوجه های مردم بودیم چه بلایی سرمون میاوردی!!

ینی من عاشق این خرگوش کصافطم!!!
یا اون روباه عوضی که شب عروسیش داره هیجان کسب میکنه!!!!!

ای خداااااااااااااااااااااااااااا ااااااااا

خیلی خوب بود....

همسر بیچاره من چه گناهی کرده که باید این موقع زنگ بزنه چشم و گوشش رو این دوتا باز کنن!
پاسخ: (قهقههبه توان n) خخخخخخخخخ .. چون جوجه های خودمین بهتون حال دادم.. بده؟؟؟ کچل زشت چاق بیخاصیت منظورته دیگه.. خخخ راحت باش فوش ازاد است. من و شما هم تو این هیجان ذوب میشیم.... مرگگگگ بر مننننننننننننن.. شیثیوون و میگییی... اخ اخ اخ ناز بشه.. نیس که اصلن خودش بلد نیسس..برو عامو برو .. اثن این موقع شب چه وقت زنگ زدن بود ها هاه ها؟؟؟؟؟؟ فدا دل گنده اش بشم.. ععجججققققققققققه ععجججججججججججججق


sara83
ساعت12:40---23 شهريور 1394
مرسی عزیزم بابت ادامه عالی بود مرسی
پاسخ: خواهش میشه گلی. بوس رو لپات


shadi
ساعت11:23---23 شهريور 1394
مامیییییی اون تیکه ای که گذاشتی منو وسوسه کرد که این قسمتو بخونممممم
اوووووف نابود کننده بود
آخرین قسمتی که خونده بودم هنوز به این مرحله نرسیده بودن
شادی تشکر میکنه^^
عاااالی بود
پاسخ: خخخخ... یه چیزی بهت دادم که نتونی بگی نهه هلاکت کردم واایییییییییی من فدای شادی انقد دلم تنگ شده بود که بیای بگی شادی تشکر میکنه خوشحالم اومدی بوووووووووووووووسسسسسس رو لپات جوجه


KIM SUHY
ساعت2:46---23 شهريور 1394
ای جونم قصد خوابم که ندارن کاش این قسمتش فیلم بود
من که میگم سوپرایزه کیوهیون اینه که میخواد پرورشگاه بزنه البته تابلو هست بسی زیاد
مامی جون تشکر حسابی چسبید سه قسمت پشته سره هم

پاسخ: :||||رو تصویر سازی ذهنیت کار کن... مثل میشه.. قول میدم...خخخخخ. اسمش سوپرایزه ها.. لو نمیدن که.. حالا شایدم این نبود.. کلی گفتم..خخ چسبید؟؟؟؟ همچین زدم که بچسبه گوشت شه به تنت جوجه


Mitra
ساعت1:58---23 شهريور 1394
اوووووووووووووه ماااااااااااااااااای گااااااااااااااااااااااد

نخسته مامی .. نخسته
عجب قسمتهای نفسگیری ... چه نقشه جالبی .. میگم اون سوپرایز چیه احیانا؟؟؟؟؟؟

اووووووووووووووه عجب ... اووووووووووه مای گااااااااااااااااااااااد ... زیادی بی پروا شدن هردوشووووووووووووووووووووووووو ون
یاااااااااااااااااااا اونوقت شب چه وقت تماس تلفنی بود اصن ؟؟ باید به چولا بگیم یه بحث کاااااااااااااااااااااااامل و مفصل در این مورد با شیوون داشته باشه .. کار خیر اخه اینوقت شب؟؟

اوووووووووووووه قرار نی بخوابن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یاااااااااااااااا این نباید بره پیش همسرش احیانا؟؟ چه توضیحی میخواد بده به اون ننه و باباش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنون مامی
واااااااااااااااااااااقعا نخسته ... برو بخواب حسابی خسته ای

بووووووووووووووووووووووووووو وس
پاسخ: یسس.. گاد بلس یو اند می اند اوری بادی.... فداتتتت ته تقاری.. تنفس دعان به دعان بدم عایا؟؟؟ نمیگم.. ب ت چ .... خخخخخخخخخخ نمیری یه وقت خخخخخخخخخخخخخ بی جوجه بشم... کنترل یور سلف باووو ... منم همینو میگم.. دقیقا اون موقع شب چه وقت زنگ زدن بود.. نهههه.. قرار نیس بخوان ^_^.. کلن همه بیدارن تا خود صب.. همسرش خودش میاد دنبالششش........تو حرص نخور.. پرات میریزه خوهشششششش میشه... اره.. ترکیدم سر هر 3 پارت فدا مدا ته تقاری


KIM SUHY
ساعت1:40---23 شهريور 1394
اخ جون همین چند دقیقه پیش داشتم قسمته 45 میخوندم برم ادامه
پاسخ: خخخخ.. بعله متوجه نظراتت شدم.. خیلی خوش به حالت شد نهه؟؟؟ خدا شانس بده


Sheyda
ساعت1:33---23 شهريور 1394
پروانه طبابت لی سونگمین باید باطل بشه
این کیو رونه تنها کسی نمیتونه کنترلش کنه بلکه خودش هم نمیتونه خودش رو کنترل کنه
مرسی عزیزم
پاسخ: (قهقه)(قهقه)(پاره شدت از شدت خنده) :| جمله هات سنگین بود.. کمرم راست نمیشه. :||| عااشششششششقتم خواهش میشه


باران
ساعت0:49---23 شهريور 1394
سلامممم عزیزممم. مرسی.
اوه مامی مرسی یه عالمه...
کلی شرمنده کردی... کلی لطف.محبت.مهربانی خرج کردی..
پاسخ: سلام به رو ماه نشسته ات خخ.. قابلی ندشتت جوجه.. برو حالشو ببر خخخ.. نگووو باوو همینجوریش خجالت زده جمع هستیم. نگووو عههه... جبران اپ نکردنام بود.. ببخشید خلاصه. بوس رو لپات


Mina
ساعت0:25---23 شهريور 1394
واااای مامی واقعا خسته نباشی...!!!!
پشتکارت تو حلقم...!!!!
پووووف من به جات خسته شدم....!!!
ممنون مامی جاااان یه دونه ای....
واقعا مامی فولاد زرهی هستی...!!!!!

خوب دیگ بریم سراغ فیک...
این مین عجب روانپزشک خوبیه...دوتا از این روانپزشکا اینجا بود دیگ کسی مشکل روانی نداش والااااا....
شرم و حیام که دیگ هیچی اصن صوبتشو نکن....

ممنون مامی خسته نباشی عالی بوووود
ببخش که زیاد حرفیدم

پاسخ: متوشکرم.. بسی موتوشکرم.. خودمم باورم نمیشد که بتونم... ولی تونستم :| ای جووونم... اما من خسته نشدم.. اخه خیلی هیجان داشت..خخخخخخخ ولی ممنون که درکم میکنی... جیگرتو بشم... دوردونه ای... به من میگن ننه مرخه..منو دست کم نگیر جوجه. واقعا.. من فقط کشته مرده روش درمانشم.. هنوز نتونستم هضمش کنم.. بوووووسسسسسسسسسس درمانی اش تو جلقم از پهنا: فدا مداااا جوجه اختیار دارین.. همیشه زیاد بگوو کیه که بدش بیاد بووسس رو لپات عشقم


خروس
ساعت0:21---23 شهريور 1394
و باز هم شت شت شت شتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
یه عالمه فوش نثار کیوهیون


دیوونه ام کرده مرتیکه ......لااله الا الله میگه این میزاره دهن من بسته بمونه

منم بی جنبه جدیدا چنتا فوش جدید یاد گرفتم هی دلم میخواد نثار آشقال دیوسش کنم



ینی واقعا میخواد تا صبح سروصدا و آه و ناله راه بندازه؟




تو مطب


چیزی نگیم سنگین تریم


عاشق کیوهیون یاغی ام
کیو باید کسافط باشه
نباشه کیو نیست

پاسخ: (قهقهه) باورم نمیشه اینقد هیجانت زده باشه بالا... کنترل یورسلف باووو تو بگو کیو دیوونه نکرده.. من خودم خرررشششم خووو البته با اجازه شوما :| نثار کن راحت باش... اث به قبر سومان با این ایدل ول دادنش.. مگه نه؟؟؟؟ چین اینا اخه... ادم به خلقت خودش شک میکنه ... میخوای وارد جزییات نشی:||| والا همه خودشون بلدنااا شک مدارم همه تا صب پا به پای کیومین بیدار بودن اورین نگووو بذار معصومیتمون یه ذره تهش بمونه من عاشق اعصاب بی اعصاب تو در برابر این دراز خوشتیپم.. کیو اییزز نففسسسسسسسسسسسسسس گاد کیل می


خروس
ساعت0:16---23 شهريور 1394
لعنتتتتتتتتتتتتتتت
کی گفته قراره امشب بخوابننننننن
کیوهیون ایز دیوسسسسسسسسسسسسسسسسس

سونگمین در حال جرررریییننننگگگگگگگگگگگ

آیم اسپیچلسسسسسسسسسسسسسسسسس


انتظار خر است



مترجم این فیک خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ



اونی ک ملتو میزاره تو خماری



روزی صد بار میام ببینم آپ شد این بلخره یا نه


و باز هم کیوهیون ایز کسافطیههههههههههههه



تنکس مرخخخخخخخخی





چ خبرررررر
خوش میگذرههههه
میگم مرخک من ی سوال وداشتم
عایا خودت نویسنده میباشی؟ رمان ایرانی ونویسی؟






ینی واقعا اینا تا صبح میخوان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یا خود شیون


پاسخ: عزیزم.. خروووس خوش صدام.. بیا من و تو هم نخوابیم..^_^ کیو یدسو ایز مای لاو... کیو دیوسسس دوزز دارم.. کیو دیوسس موخامم... یه ر به خخخخخخ اضافه میکردی خوو میشد خر دیگه.. الان مثلا نمیخواستی به من فوش بدی؟؟؟ الان جلو خودتو گرفتی مثلکن؟؟؟ اثن خخخخخخخخخخخ ت کلات.. دلم میخواد بذارمتون تو حماری... دویل بودم کیف میده اخه قوربون اون صدات.. خوب دوروز بیشتر اپ نمیشه تازه اونم اگه اپ بشه.. تو چرا هر روز میای؟؟؟ میدونم الان میخوای توک بزنی چشامو در اری.. ولی نمیتونی...خخخخخخخ من؟؟ نویسنده؟؟ باو من همینم هنر کنم ترجمه کنم.. نوشتنم کجا بود اخه؟ کمتر جوک بگو..خخخ تو هم میتونی باهاشون بیدار باشی :))) خوش بگذره بهت خرووسسسسسسسسم


pak_ha
ساعت0:12---23 شهريور 1394
عشق منن کیومین.
منتظر پارتای بعدی
کیو منحرف جذاب.
مررسی یه دنیا
پاسخ: تو هم عشق منی جوجه میذارم ایشالا اوووفففف هلاکششم فقط خواهش میشه جوجههههههههه بوسسس گنده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین